Medlemmer, kan mod forudbetaling af et symbolsk beløb ( pt 400 kr.) til dækning af omkostninger ved forbrug og rengøring, låne klubhuset til afholdelse af private sammenkomster. Det forudsættes dog, at huset ikke er optaget af klubarrangement den pågældende dag.

Et passivt medlem skal som minimum have været medlem i to år for at være berrettiget til at låne klubhuset.

Aftale om lån af huset ved henvendelse til klubbens formand eller sekretær. Se kontaktinfo her.

Låner er erstatningsansvarlig for evt. itugåede ting i huset. Huset skal senest være rengjort kl. 12.00 dagen efter et arrangement. Der kan også udvides med telt i hele husets længde. Prisen er da 1000 kr., og man skal selv hjælpe til med opstilling og nedtagning.

Se her om huset er ledigt på den dag du tænker på.

Her ses yderligere information om praktiske ting i forbindelse med lånet:

brug-af-klubhus